Mini fietsvakantie

Ik kon wat eerder weg van mijn werk vanavond. Al het werk was gedaan en alle bewoners lagen in bed.  Daardoor heb ik net nog even met Bob een wijntje kunnen drinken. Ik ga hem weer voor een paar dagen verlaten. Mijn fietstassen staan al ingepakt in de kamer. Morgen stap ik eindelijk weer eens op mijn fiets. Ik vlucht even uit de sleur en lastige situaties. Op de fiets hoop ik het weer helder te krijgen in mijn bovenkamer. Inmiddels weet ik uit ervaring dat dat wel gaat lukken. Ik hoop alleen dat 3 dagen fietsen genoeg is….

Het plan is om morgen naar Emst te fietsen. Een kleine 120 km. En het plan is ook om tussen de buien door te fietsen want ik ben inmiddels zo gegroeid dat ik niet meer in mijn regenjas pas. Ik krijg m nog wel dicht maar bewegen word dan wel een dingetje. Mijn regenbroek krijg ik niet hoger dan mijn bovenbenen dus die laat ik maar gewoon thuis. Staat ook zo lullig als ik me langs de kant van de weg daar in probeer te wurmen…

Tot morgen

Plaats een reactie